موتور |
4JB-1TC |
|
نوع |
4 سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم مجهز به |
|
قطر و کورس پیستون (میلیمتر) |
102&93 |
|
حجم موتور (سی سی) |
2771 |
|
نسبت تراکم |
1/18 |
|
حداکثر قدرت (اسب بخار/دور در دقیقه) |
3400/95 |
|
حداکثرگشتاور (کیلوگرم . متر/دور در دقیقه) |
2000/21 |
|
کلاچ |
تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی |
|
هیدرولیک ، قطر خارجی 240 میلی متر |
||
سیستم تعلیق |
نر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دوطرفه |
|
سیستم فرمان |
فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی |
|
شاسی |
نوع نردبانی (5/4 × 50 ×170)میلی متر |
|
ترمز |
دومداره ، کاسه ای ، هیدرولیک |
|
ترمز کمکی |
ترمز موتور |
|
لاستیک |
10-16-7.00P.R |
|
ظرفیت باک (لیتر( |
5 7 |
|
الکتریکی |
دینام |
12V-60A |
باطری |
12V-110A |
|
عملکرد |
حداکثر سرعت مجاز (کیلومتر در ساعت) |
102 |
از شیب (درصد) حداکثر توان بالاروی |
34 |
|
حداقل شعاع گردش (متر) |
1/ 5 |
|
سیستم انتقال نیرو |
|
|
نوع |
MSB5M |
|
نسبت دنده 1 |
594/5 |
|
نسبت دنده 2 |
814/2 |
|
نسبت دنده 3 |
660/1 |
|
نسبت دنده 4 |
000/1 |
|
نسبت دنده 5 |
794/0 |
|
نسبت دنده عقب |
334/5 |
|
نسبت دنده نهایی |
142/6 |
|
مشخصات ویژه |
مطابق با استانداردهای آلایندگی اروپا (EUROLII) |
|
توربو شارژ و اینتر کولر |
||
کاتالیست اگزوز |
||
کولر و فرمان هیدرولیک |
||
دید گسترده و راحتی در سوار و پیاده شدن |
||
قابلیت تنظیم فرمان |