ماشین .اتومبیل .خودرو

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاعات فنی اتومبیل های موجود در ایران می باشد.

ماشین .اتومبیل .خودرو

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاعات فنی اتومبیل های موجود در ایران می باشد.

مشخصات فنی سیبا ون



سیبا ون



نوع خودرو

مسافری

سیستم ون

11 نفره

کارخانه سازنده

China FAW Group Import & Export Corporation

نام تجاری

CA6500 CE-CNG

نوع کاربرد

حمل و نقل مسافر- درون شهری و برون شهری

جنس بدنه

فلزی

 

ابعاد خودرو

طول خودرو

5080

عرض خودرو: (بدون آیینه‌های جانبی)

1820

ارتفاع خودرو:

1960

فاصله بین دو محور چرخ‌های جلو و عقب:

3000

فاصله بین مرکز چرخ‌های جلو از یکدیگر:

1570

فاصله بین مرکز چرخ‌های عقب از یکدیگر:

1565

 

مشخصات عمومی

وزن خالص خودرو:

2045

وزن ناخالص:

2875

تعداد در خروج

دو در جلو (راننده و شاگرد)، دودر کشویی چپ و راست مسافرها، در عقب بار و لوازم

محل در خروج

جوانب و عقب خودرو

نوع قفل درهای جلو و جانبی

معمولی به همراه قفل مرکزی

نوع قفل در عقب

معمولی مستقل از قفل مرکزی

ابعاد

(ارتفاعxعرضxطول)5080x1820x1960 میلیمتر

تعداد سرنشین

11 نفر

نوع صندلی راننده

قابل تنظیم به صورت طولی(جلو/عقب)

ارتفاع و زاویه پشتی و ارتفاع پشت‌سری

قابل تنظیم

وع صندلی شاگرد

قابل تنظیم به صورت طولی(جلو/عقب)

نوع صندلی‌های عقب

2 صندلی نیمکتی دو ‌نفره با قابلیت تنظیم زاویه پشتی و پشت‌سری قابل تنظیم ارتفاع، دو صندلی تک‌نفره جمع‌شو، یک صندلی 3 نفره با پشتی تاشو و پشت‌سری قابل تنظیم ارتفاع

جنس پانل داشبورد

پلاستیکی ABS تزریقی یک‌پارچه

نوع نشانگرهای پشت ‌داشبورد

آنالوگ

جنس پوشش کف

موکتPVC

جنس پوشش دیواره

سقف کاذب پوشش PVC ، دیواره‌ها بدون پوشش

عداد تیغه‌های برف پاک‌کن

2 عدد شیشه جلو

نوع کمربند ایمنی

جلو سه نقطه‌ای ، عقب دو نقطه‌ای

تعداد کمربند ایمنی

11 عدد

نوع شیشه‌هاشیشه جلو

شیشه جلو لایه‌ای، شیشه‌های جانبی و عقب سخت‌شده

نوع سپر جلو و عقب

سپر جلو پلاستیکی تزریقی به رنگ بدنه با ضربه‌گیر، سپر عقب فلزی به رنگ بدنه

نوع آفتابگیر

آفتابگیر از جنس فوم با روکش PVC

نوع دستگیره‌های درهای جلو

پلاستیکی

 

 

محورهای خودرو

سایز رینگ:

15

سایز تایر:

rttyy-196

فشار تایر جلو:

250Kpa

فشار تایر عقب:

250Kpa

 

تعداد محورها

نوع اکسل جلو:

Dual cross arm independent suspension

نوع اکسل عقب:

Unitary banjo type, pressing axle case

نوع دنده نهایی اکسل عقب:

Cell grade retarder, hyperbola bevel gear

 

نوع دیفرانسیل عقب

نوع میل‌کاردان:

Tubular, exposed, rolling needles bearings and cardan shaft

نوع دنده دیفرانسیل:

Symmetrical bevel gear type

نسبت تبدیل در دیفرانسیل:

4.875

 

سیستم تعلیق خودرو

نوع سیستم تعلیق جلو:

Torsion bar spring, double cross arm independent suspension

نوع سیستم تعلیق عقب

Longitudinal leaf spring, non independent suspension

نوع فنربندی جلو :

Torsion bar spring

نوع فنربندی عقب :

فنر شمش

نوع کمک فنر جلو:

Bilateral action cylinder type hydraulic shock absorber

نوع کمک فنر عقب:

Bilateral action cylinder type hydraulic shock absorber

نحوة اتصال کمک فنر:

Dual shackle

نوع فرمان:

Rack and pinion gear, hydraulic power steering

نحوه اتصال فرمان(یک تکه، چهارشاخ)

چهار شاخ

نسبت دنده

36.5

قطر فرمان

390mm

لقی فرمان

20mm

 

درها و پنجره‌ها

نوع درها:

درها یک تکه با فریم پنجره‌ها، درهای جلو مجهز به شیشه بالابر برقی

تعداد درها:

دو در جلو، دو در کشویی سمت چپ و راست وسط، یک در عقب

جنس درها

Mild steel

 

سیستم سرمایش

نوع مولد سرمایش

R134a

مولد نیروی سرمایش

فن بخاری و کمپرسور

نحوه انتقال نیرو

تسمه‌ای بوسیله نیروی موتور

میزان مولد سرمایش

1.0کیلوگرم

سرمایش عقب

مستقل با کنترل از جلو

محل نصب

روی پوسته موتور

محل‌های هوادهی

چهار نقطه روی داشبورد، کانال‌کشی کابین عقب جهت مسافران

 

سیستم گرمایش

نوع مولد گرمایش

آب رادیاتور

مولد نیروی هوادهی

فن بخاری

محل‌های هوادهی   

چهار نقطه روی داشبورد، کانال‌کشی کابین عقب جهت مسافران

عداد بخاری

دو عدد

 

سیستم برق خودرو

مشخصات آلترناتور

12V/90A

مشخصات استارت

12V/1.2KW

مشخصات باتری

12V/70Ah

مشخصات دلکو

Magnet

مشخصات کوئل

ترانزیستوری

محل نصب فیوزها

درون اتاق

وضعیت روشنایی داخلی و خارجی

2عدد چراغ مرکب جلو با راهنمای جانبی

2عدد چراغ مرکب عقب

2 عدد چراغ مه‌شکن روی سپر جلو

2 عدد چراغ پلاک خودرو

چراغ مطالعه داخل جلو

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد