ماشین .اتومبیل .خودرو

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاعات فنی اتومبیل های موجود در ایران می باشد.

ماشین .اتومبیل .خودرو

این وبلاگ جهت معرفی و اطلاعات فنی اتومبیل های موجود در ایران می باشد.

مشخصات اتوبوس شهری BRT (مدلXMQ6127G)




 

BRT   (مدلXMQ6127G

 

جرم ابعاد

طول (میلیمتر) :

11980

عرض (میلیمتر) :

2550

ارتفاع (میلیمتر) :

3490

فاصله محوری (میلیمتر) :

6100

ارتفاع داخلی اتاق (میلیمتر):

2100

حداکثر سرعت (Km / h):

85

حداقل شعاع گردش (متر) :

12

وزن خالص (بدون سرنشین) (کیلوگرم)

11800

جرم حداکثر بار مجاز فنی GVW (کیلوگرم)

18000

جرم قابلیت شیب پیمایی(%)

30

 

 

موتور

آرایش موتور :

 6 سیلندر خطی، خنک شونده توسط آب، توربوشارژ- اینترکولر

مدل موتور :

Cummins ISLe310

محل قرارگیری موتور :

جلوی شاسی

حچم موتور :

8.9 lit

حداکثر قدرت موتور :

310/2100 (hp/rpm)

حداکثر گشتاور :

1200/1000-1700 (N.m/rpm)

نوع سوخت:

گازوئیل

استاندارد آلایندگی موتور :

Euro lll

سیستم سوخت رسانی :

High Pressure-Common Rail

 

 

گیربکس

گیربکس:

گیربکس اتوماتیک VOITH/ ZF

ریتاردر :

اینتاردر VOITH/ZF

 

سیستم تعلیق و فرمان

محور جلو :

اکسل Low Floor D.F Dana

محور عقب :

اکسل D.F Dana

مکانیزم فرمان:

فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه فرمان

مدل جعبه فرمان :

ZF 8098

 

 

دیگر مشخصات

جنس رادیاتور :

مسی

نوع سیستم ترمز:

پنوماتیک مجهز به سیستم ABS/ASR

ترمز محور جلو:

دیسک

ترمز محور عقب:

کاسه ای

حجم مخزن سوخت :

250 لیتر

جنس مخزن سوخت:

گالوانیزه دارای موجگیر

ظرفیت سرمایش:

32000 kcal/h

کمپرسور کولر:

Bock آلمان

ظرفیت حرارتی بخاری

28 kW و سیستم ضد بخار

تعداد رادیاتور بخاری:

6 عدد

باتری :

باتری خشک، 2x12 V(200Ah)

دینام

2x 28V 120 A

 

 

ساختار درخت سیم

بر اساس استانداردهای IP54 و IP 65 مقاوم در برابر عوامل بیرونی نظیر گرما، فرسایش، زنگ زدگی، رطوبت.ساختار درخت سیمنصب شده داخل اتاق و مقام دربرابر نفوذ رطوبت، دارای قابلیت نصب سیستمهای جدید الکتریکی

صندلی راننده:

پنوماتیک با کنترل سه جهته، مجهز به کمربند سه نقطه ای

صندلی مسافر:

37 / 35 نفر

جنس صندلی مسافر:

پلی آمید/ABS ضدخش مقاوم دربرابر اشعه UV

 

 

 

ساختار کلی اتوبوس

طراحی اتاق:

طراحی جدید و آئرودینامیک

شیشه های جانی

دودی – چسبی – بازشو

خروجی اضطراری سقفی

دوعدد مجهز به فن دوطرفه تهویه هوا

کابین راننده

کابین مستقل راننده

 

جنس کف اتاق

ساخته شده با تخته هفت لایی پوشیده با عایقهای حرارتی و رطوبتی و روکش سیلیس دار، مقاوم دربرابر حریق

سقف اتوبوس

سقف فلزی یکپارچه

ورودی هواکش موتور

از سقف

خروجی اگزوز

از پشت اتوبوس سمت راننده

سیستم عایق بدنه

از نوع فوم تزریقی

درب خروج

دو عدد، تاشو بادی WABCO و کنترل الکتریکی

جنس فریم دربها

آلومینیوم

دیوارهای جانبی

ورق یکپارچه فولادی

پروفیل اتاق و شاسی

فولادی با سیستم جوشکاری CO2

پ تابلوهای نمایشگر LED

سه تابلوی LED خارجی جهت نمایش مسیر خط

رینگ و تایر

تایر تیوپلس سایز 275/70R22.5 و رینگ فولادی

سیستم صوتی

Radio/MP3 Player به همراه بلندگو های سرتاسری

سیستم GPS و اعلام مسیر

بصورت انتخابی

درب موتور

آلومینیومی مجهز به جک گازی

روشنایی داخل اتاق

سرتاسری

سیستم اطفای حریق محفظه موتور

سه عدد بصورت اتوماتیک

کپسول آتش نشانی

دوعدد

چکش مخصوص خروجی اضطراری

چهار عدد

سایر تجهیزات استاندارد

جعبه ابزار و جک، آئینه برقی، ساعت دیجیتال، پرده و آفتابگیر راننده، لاستیک زاپاس،

تجهیزات انتخابی(Option)

دوربین دید دربها و دید عقب، تابلوی نمایشگر داخلی، صفحه نمایش دوربینها،

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد