مشخصات فنی اتوبوس Ankai
هویت خودرو |
|
||||
نوع |
دو کابین 18 متری |
|
|||
سیستم |
pusher |
|
|||
کارخانة سازنده |
Anhui Ankai auto mobile co. |
|
|||
نام تجاری |
Ankai |
|
|||
سال ساخت |
2008 |
|
|||
نوع کاربرد |
حمل و نقل درون شهری |
|
|||
جنس بدنه |
ورق آهن |
|
|||
|
ابعاد خودرو |
|
|||
|
طول خودرو |
18000 میلی متر |
|
||
|
عرض خودرو (بدون آیینههای جانبی) |
2550 میلی متر |
|
||
|
ارتفاع خودرو |
3150 میلی متر |
|
||
|
فاصله بین دو محور جلو و وسط |
5845 میلیمتر |
|
||
|
فاصله محورهای وسط و عقب |
6045 میلی متر |
|
||
وزن خودرو
وزن خودرو |
|
وزن ناخالص خودرو(Total Mass) |
Kg28000 |
کابین و بدنه
کابین و بدنه خودرو |
|
تعداد درب ورود و خروج |
دو تکه درب در جلو ، دو تکه درب و سط و دوتکه درب عقب |
نوع قفل درهای جلو و جانبی |
معمولی |
ابعاد (ارتفاعxعرضxطول) |
3150 * 2550 * 18000 mm |
تعداد سرنشین |
50+1 نفر |
تعداد مسافر قابل حمل |
148 نفر |
نوع صندلی راننده |
قابل تنظیم ارتفاع و زاویه پشتی و ارتفاع |
جنس پانل داشبورد |
پلاستیکی ABS تزریقی یکپارچه |
نوع نشانگرهای پشتداشبورد |
آنالوگ |
جنس پوشش کف |
تخته کوبی و کف پوش |
جنس پوشش دیواره |
سقف و دیواره ها پوشش PVC |
تعداد تیغههای برف پاککن |
2 عدد شیشه جلو |
نوع کمربند ایمنی |
جلو سه نقطهای |
نوع شیشهها |
شیشه جلو لایهای، شیشههای جانبی دودی و عقب سختشده |
نوع سپر جلو و عقب |
سپر جلو پلاستیکی تزریقی به رنگ بدنه با ضربهگیر، سپر عقب فلزی به رنگ بدنه |
نوع آفتابگیر |
آفتابگیر از جنس پارچه ، برقی |
محورها
محورهای خودرو |
|
سایز تایر |
70R22.5 / 275
|
تعداد محورها |
3 |
نوع اکسل جلو و عقب و وسط |
ZF |
سیستم تعلیق
سیستم تعلیق خودرو |
|
نوع سیستم تعلیق |
بادی 10 خمره ای کمک فنر تلسکوپی دوبل
|
نوع فرمان |
ZF8098 HYDRAULIC |
قطر فرمان |
500 mm |
لقی فرمان |
25mm |
درها و پنجرهها
درها و پنجرهها |
|
نوع درها |
درها دو تکه با فریم پنجرهها، |
تعداد درها |
6 تکه درب – راست درب |
جنس درها |
قاب فلزی – شیشه ای |
سیستم ترمز
سیستم ترمز |
|
نوع ترمز |
پنوماتیک دومداره با ABSدیسکی در عقب و جلو و ASR |
ترمز دستی |
بوستر با فعال کننده فنر |
سیستم سرمایش
سیستم سرمایش |
|
نوع مولد سرمایش |
R134a |
مولد نیروی سرمایش |
کمپرسور BOKE |
نحوه انتقال نیرو |
تسمهای بوسیله نیروی موتور |
میزان مولد سرمایش |
48000 kcal / h |
محل نصب |
سقفی |
سیستم گرمایش
سیستم گرمایش |
|
نوع مولد گرمایش |
آب رادیاتور |
مولد نیروی هوادهی |
فن بخاری |
سیستم سوخترسانی
سیستم سوخترسانی خودرو |
|
محل باک سوخت |
دوعدد 150 لیتری زیر ، انتهای کابین جلو |
سیستم انتقال نیرو
سیستم انتقال نیرو خودرو |
|
موتور |
ایویکو Curser 10 |
استاندارد آلایندگی |
Euro III |
مدل |
دیزل |
نوع و تعداد سیلندر |
6 سیلندر |
قدرت موتور |
420 اسب در دور 1900 دور در دقیقه |
حجم موتور |
10 لیتر |
و ضعیت استقرار موتور نسبت به شاسی |
انتهای کابین عقب |
جعبه دنده
سیستم جعبه دنده خودرو |
|
مدل |
ZF 5 HP 592 |
نوع عملکرد(دستی-اتوماتیک) |
5 دنده اتوماتیک |
سایر تجهیزات و مشخصات فنی
عملکرد خودرو |
|
آیینه داخل کابین و بغل بدنه |
دستی |
سیستم صوتی |
رادیو پخش |
سیستم تصویری |
دارد |
سیستم رفاهی، بهداشتی |
مثلث خطر، جعبه ابزار، جک، کپسول آتشنشانی، رمپ معلولین،رنگ آبی اطلسی متالیک |
با سلام
از وبلاگ بسار خوبتان تشکر می کنم
بنده مسئول برنامه ریزی یک شرکت خودرو سازی در تبریز هستم
با توجه به علاقه ای که به این صنعت دارم
در حال حاضر مشغول مطالعه در مورد سیستم اتوبوس های 2 کابین Articulated bus هستم
اگه امکانش برایتون مقدور باشه اطلاعاتی در مورد این خودرو ها ،انواع مدل ها ، کشورهای سازنده و سیستم شان در اختیار بنده قرار دهید.
امیدوارم بتوانیم همکاری 2 طرفهای داشته باشیم