BRT (مدل :XMQ6121G)
جرم ابعاد
طول (میلیمتر) : |
11950 |
عرض (میلیمتر) : |
2490 |
ارتفاع (میلیمتر) : |
3190 |
فاصله محوری (میلیمتر) : |
6100 |
ارتفاع داخلی اتاق (میلیمتر): |
2100 |
حداکثر سرعت (Km / h): |
85 |
حداقل شعاع گردش (متر) : |
12 |
وزن خالص (بدون سرنشین) (کیلوگرم) |
11500 |
جرم حداکثر بار مجاز فنی GVW (کیلوگرم) |
17450 |
جرم قابلیت شیب پیمایی(%) |
30 |
موتور
آرایش موتور : |
6 سیلندر خطی، خنک شونده توسط آب، توربوشارژ- اینترکولر |
مدل موتور : |
Cummins ISLe310 |
محل قرارگیری موتور : |
انتهای شاسی |
حچم موتور : |
8.9 lit |
حداکثر قدرت موتور : |
310/2100 (hp/rpm) |
حداکثر گشتاور : |
1200/1000-1700 (N.m/rpm) |
نوع سوخت: |
گازوئیل |
استاندارد آلایندگی موتور : |
Euro lll |
سیستم سوخت رسانی : |
High Pressure-Common Rail |
گیربکس
گیربکس: |
گیربکس اتوماتیک VOITH/ ZF |
ریتاردر : |
اینتاردر VOITH/ZF |
سیستم تعلیق و فرمان
محور جلو : |
اکسل Low Floor D.F Dana |
محور عقب : |
اکسل D.F Dana |
مکانیزم فرمان: |
فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم زاویه فرمان |
مدل جعبه فرمان : |
ZF 8098 |
سیستم تعلیق : |
سیستم تعلیق بادی مجهز به سیستم ECAS-WABCO به همراه قابلیت Kneeling |
دیگر مشخصات
جنس رادیاتور : |
مسی |
نوع سیستم ترمز: |
پنوماتیک مجهز به سیستم ABS/ASR |
ترمز محور جلو: |
دیسک |
ترمز محور عقب: |
کاسه ای |
حجم مخزن سوخت : |
250 لیتر |
جنس مخزن سوخت: |
گالوانیزه دارای موجگیر |
ظرفیت سرمایش: |
32000 kcal/h |
کمپرسور کولر: |
Bock آلمان |
ظرفیت حرارتی بخاری |
28 kW و سیستم ضد بخار |
تعداد رادیاتور بخاری: |
6 عدد |
باتری : |
باتری خشک، 2x12 V(200Ah) |
دینام |
2x 28V 120 A |
ساختار درخت سیم |
بر اساس استانداردهای IP54 و IP 65 مقاوم در برابر عوامل بیرونی نظیر گرما، فرسایش، زنگ زدگی، رطوبت.ساختار درخت سیمنصب شده داخل اتاق و مقام دربرابر نفوذ رطوبت، دارای قابلیت نصب سیستمهای جدید الکتریکی |
صندلی راننده: |
پنوماتیک با کنترل سه جهته، مجهز به کمربند سه نقطه ای |
صندلی مسافر: |
37 / 35 نفر |
جنس صندلی مسافر: |
پلی آمید/ABS ضدخش مقاوم دربرابر اشعه UV |
ساختار کلی اتوبوس
طراحی اتاق: |
طراحی جدید و آئرودینامیک |
شیشه های جانی |
دودی – چسبی – بازشو |
خروجی اضطراری سقفی |
دوعدد مجهز به فن دوطرفه تهویه هوا |
کابین راننده |
کابین مستقل راننده |
جنس کف اتاق |
ساخته شده با تخته هفت لایی پوشیده با عایقهای حرارتی و رطوبتی و روکش سیلیس دار، مقاوم دربرابر حریق |
سقف اتوبوس |
سقف فلزی یکپارچه |
ورودی هواکش موتور |
از سقف |
خروجی اگزوز |
از پشت اتوبوس سمت راننده |
سیستم عایق بدنه |
از نوع فوم تزریقی |
درب خروج |
دو عدد، تاشو بادی WABCO و کنترل الکتریکی |
جنس فریم دربها |
آلومینیوم |
دیوارهای جانبی |
ورق یکپارچه فولادی |
پروفیل اتاق و شاسی |
فولادی با سیستم جوشکاری CO2 |
پ تابلوهای نمایشگر LED |
سه تابلوی LED خارجی جهت نمایش مسیر خط |
رینگ و تایر |
تایر تیوپلس سایز 275/70R22.5 و رینگ فولادی |
سیستم صوتی |
Radio/MP3 Player به همراه بلندگو های سرتاسری |
سیستم GPS و اعلام مسیر |
بصورت انتخابی |
درب موتور |
آلومینیومی مجهز به جک گازی |
روشنایی داخل اتاق |
سرتاسری |
سیستم اطفای حریق محفظه موتور |
سه عدد بصورت اتوماتیک |
کپسول آتش نشانی |
دوعدد |
چکش مخصوص خروجی اضطراری |
چهار عدد |
سایر تجهیزات استاندارد |
جعبه ابزار و جک، آئینه برقی، ساعت دیجیتال، پرده و آفتابگیر راننده، لاستیک زاپاس، |
تجهیزات انتخابی(Option) |
دوربین دید دربها و دید عقب، تابلوی نمایشگر داخلی، صفحه نمایش دوربینها، |
Istana مدلSH56C
جرم ابعاد
طول (میلیمتر) : |
5440 |
عرض (میلیمتر) : |
1855 |
ارتفاع : |
2105 |
فاصله محوری (میلیمتر) : |
2680 |
حداقل ارتفاع از زمین با بار (میلیمتر) : |
190 |
جرم خالص خودرو (کیلوگرم) : |
2210 |
تعداد صندلی سرنشین : |
15 |
حداکثر بار مجاز فنی (کیلوگرم) : |
3320 |
موتور
حداقل شعاع دور زدن (متر( : |
5.8 |
مدل موتور : |
M161G23Dبا تکنولوژی بنز |
سطح استاندارد آلایندگی : |
Euro lll |
حجم موتور (سی سی) : |
2295 |
تعداد سیلندر : |
4 |
حداکثر توان (hp/rmp) : |
132/5000 |
حداکثر گشتاور (N.m/rmp) : |
190/2600 |
نوع سوخت : |
بنزین بدون سرب |
مصرف سوخت در سیکل ترکیبی : |
12L/100KM |
گیربکس و تعلیق
گیربکس : |
دستی 1+5 |
سیستم ترمز : |
ABS + EBD |
نوع فرمان : |
هیدرولیک |
داخل اتاق و تجهیزات دیگر
دسته دنده چرمی : |
دارد |
غریبلک فرمان چرمی : |
دارد |
کولر جلو و عقب با سیستم تهویه مطبوع پیشرفته : |
دارد |
سیستم پخش CD : |
دارد |
شیشه برقی جلو |
دارد |
آینه عقب برقی : |
دارد |
برف پاک کن قابل تنظیم عقب : |
دارد |
گارد سپر جلو : |
دارد |
گارد عقب |
دارد |
قفل مرکزی با ریموت کنترل : |
دارد |
سنسور دنده عقب LCD : |
دارد |
Delica مدلDN6490MQN3
جرم ابعاد
طول (میلیمتر) : |
4945 |
عرض (میلیمتر( : |
1695 |
ارتفاع : |
1970 |
فاصله محوری (میلیمتر( : |
2435 |
تعداد صندلی سرنشین: |
11 |
حداقل شعاع دور زدن (متر( : |
5.5 |
جرم ناخالص خودرو (کیلوگرم( : |
2500 |
سطح استاندارد آلایندگی : |
Euro lll |
حجم باک : |
56/70 |
موتور
مدل موتور : |
MITSUBISHI 4G63 S4M |
حجم موتور (لیتر( : |
2350 |
حداکثر توان (hp/rmp) : |
130/6000 |
حداکثر گشتاور (N.m/rmp) : |
196/4000 |
نوع سوخت : |
UNLEADED GASOLINE 93# UP (CNG) |
مجموعه کنترل و انتقال قدرت
چرخ انتقال نیرو : |
REAR 2WD |
گیربکس اتوماتیک : |
5MT |
سیستم تعلیق : |
F:WISHBONE+TORSION BEAM INDEPENDENT SUSPENSION:LEAF SPRING |
سیستم ترمز : |
F DISK R DRUM |
اندازه چرخ : |
185R14LT |
باتری : |
12 ولت |
BRT مدلXMQ6180G1
جرم ابعاد
طول (میلیمتر) : |
17900 |
عرض (میلیمتر) : |
2550 |
ارتفاع (میلیمتر) : |
3150 |
جرم خالص خودرو (کیلوگرم): |
17180 |
جرم ناخالص خودرو (کیلوگرم(: |
28000 |
حداقل شعاع گردش (متر) : |
12 |
فاصله محوری (میلیمتر) : |
6000+5800 |
موتور
آرایش موتور : |
in - Line 6 Clinder |
مدل موتور : |
MAN D2066LOH12 |
حجم موتور (لیتر) : |
10.5 |
سطح استاندارد آلایندگی : |
Euro lll |
حداکثر توان (hp/rmp) : |
350/190 |
حداکثر گشتاور (N.m/rmp) : |
1750(1000~1400) |
نوع سوخت : |
گازوئیل/Gas oil |
حجم باک : |
200L/250 L |
حداکثر سرعت (k/h) : |
80 |
گیربکس اتوماتیک : |
Voith |
شاسی
ریتاردر : |
دارد |
محور(جلو، میانی، عقب( : |
ZF/Low Floor |
سیستم آرتیکولیت : |
Hubner |
داخل کابین
جعبه فرمان : |
ZF |
سیستم تعلیق : |
ZF/WABCO |
سیستم ترمز : |
WABCO/ABS |
اندازه چرخ : |
275/70R22.5 |
باتری : |
24 |
سیستم سرمایش : |
سیستم تهویه King Long با کمپرسور Bock |
سیستم گرمایش : |
دارد |
تعداد صندلی سرنشین : |
35/36 |
دوربین مدار بسته : |
دارد |
سیستم صوتی : |
MP3Player |
قابلیت نصب جی پی اس : |
دارد |
بلندگو : |
دارد |
نوع خودرو |
مسافری |
سیستم ون |
11 نفره |
کارخانه سازنده |
China FAW Group Import & Export Corporation |
نام تجاری |
CA6500 CE-CNG |
نوع کاربرد |
حمل و نقل مسافر- درون شهری و برون شهری |
جنس بدنه |
فلزی |
ابعاد خودرو
طول خودرو |
5080 |
عرض خودرو: (بدون آیینههای جانبی) |
1820 |
ارتفاع خودرو: |
1960 |
فاصله بین دو محور چرخهای جلو و عقب: |
3000 |
فاصله بین مرکز چرخهای جلو از یکدیگر: |
1570 |
فاصله بین مرکز چرخهای عقب از یکدیگر: |
1565 |
مشخصات عمومی
وزن خالص خودرو: |
2045 |
وزن ناخالص: |
2875 |
تعداد در خروج |
دو در جلو (راننده و شاگرد)، دودر کشویی چپ و راست مسافرها، در عقب بار و لوازم |
محل در خروج |
جوانب و عقب خودرو |
نوع قفل درهای جلو و جانبی |
معمولی به همراه قفل مرکزی |
نوع قفل در عقب |
معمولی مستقل از قفل مرکزی |
ابعاد |
(ارتفاعxعرضxطول)5080x1820x1960 میلیمتر |
تعداد سرنشین |
11 نفر |
نوع صندلی راننده |
قابل تنظیم به صورت طولی(جلو/عقب) |
ارتفاع و زاویه پشتی و ارتفاع پشتسری |
قابل تنظیم |
وع صندلی شاگرد |
قابل تنظیم به صورت طولی(جلو/عقب) |
نوع صندلیهای عقب |
2 صندلی نیمکتی دو نفره با قابلیت تنظیم زاویه پشتی و پشتسری قابل تنظیم ارتفاع، دو صندلی تکنفره جمعشو، یک صندلی 3 نفره با پشتی تاشو و پشتسری قابل تنظیم ارتفاع |
جنس پانل داشبورد |
پلاستیکی ABS تزریقی یکپارچه |
نوع نشانگرهای پشت داشبورد |
آنالوگ |
جنس پوشش کف |
موکتPVC |
جنس پوشش دیواره |
سقف کاذب پوشش PVC ، دیوارهها بدون پوشش |
عداد تیغههای برف پاککن |
2 عدد شیشه جلو |
نوع کمربند ایمنی |
جلو سه نقطهای ، عقب دو نقطهای |
تعداد کمربند ایمنی |
11 عدد |
نوع شیشههاشیشه جلو |
شیشه جلو لایهای، شیشههای جانبی و عقب سختشده |
نوع سپر جلو و عقب |
سپر جلو پلاستیکی تزریقی به رنگ بدنه با ضربهگیر، سپر عقب فلزی به رنگ بدنه |
نوع آفتابگیر |
آفتابگیر از جنس فوم با روکش PVC |
نوع دستگیرههای درهای جلو |
پلاستیکی |
محورهای خودرو
سایز رینگ: |
15 |
سایز تایر: |
rttyy-196 |
فشار تایر جلو: |
250Kpa |
فشار تایر عقب: |
250Kpa |
تعداد محورها
نوع اکسل جلو: |
Dual cross arm independent suspension |
نوع اکسل عقب: |
Unitary banjo type, pressing axle case |
نوع دنده نهایی اکسل عقب: |
Cell grade retarder, hyperbola bevel gear |
نوع دیفرانسیل عقب
نوع میلکاردان: |
Tubular, exposed, rolling needles bearings and cardan shaft |
نوع دنده دیفرانسیل: |
Symmetrical bevel gear type |
نسبت تبدیل در دیفرانسیل: |
4.875 |
سیستم تعلیق خودرو
نوع سیستم تعلیق جلو: |
Torsion bar spring, double cross arm independent suspension |
نوع سیستم تعلیق عقب |
Longitudinal leaf spring, non independent suspension |
نوع فنربندی جلو : |
Torsion bar spring |
نوع فنربندی عقب : |
فنر شمش |
نوع کمک فنر جلو: |
Bilateral action cylinder type hydraulic shock absorber |
نوع کمک فنر عقب: |
Bilateral action cylinder type hydraulic shock absorber |
نحوة اتصال کمک فنر: |
Dual shackle |
نوع فرمان: |
Rack and pinion gear, hydraulic power steering |
نحوه اتصال فرمان(یک تکه، چهارشاخ) |
چهار شاخ |
نسبت دنده |
36.5 |
قطر فرمان |
390mm |
لقی فرمان |
20mm |
درها و پنجرهها
نوع درها: |
درها یک تکه با فریم پنجرهها، درهای جلو مجهز به شیشه بالابر برقی |
تعداد درها: |
دو در جلو، دو در کشویی سمت چپ و راست وسط، یک در عقب |
جنس درها |
Mild steel |
سیستم سرمایش
نوع مولد سرمایش |
R134a |
مولد نیروی سرمایش |
فن بخاری و کمپرسور |
نحوه انتقال نیرو |
تسمهای بوسیله نیروی موتور |
میزان مولد سرمایش |
1.0کیلوگرم |
سرمایش عقب |
مستقل با کنترل از جلو |
محل نصب |
روی پوسته موتور |
محلهای هوادهی |
چهار نقطه روی داشبورد، کانالکشی کابین عقب جهت مسافران |
سیستم گرمایش
نوع مولد گرمایش |
آب رادیاتور |
مولد نیروی هوادهی |
فن بخاری |
محلهای هوادهی |
چهار نقطه روی داشبورد، کانالکشی کابین عقب جهت مسافران |
عداد بخاری |
دو عدد |
سیستم برق خودرو
مشخصات آلترناتور |
12V/90A |
مشخصات استارت |
12V/1.2KW |
مشخصات باتری |
12V/70Ah |
مشخصات دلکو |
Magnet |
مشخصات کوئل |
ترانزیستوری |
محل نصب فیوزها |
درون اتاق |
وضعیت روشنایی داخلی و خارجی |
2عدد چراغ مرکب جلو با راهنمای جانبی 2عدد چراغ مرکب عقب 2 عدد چراغ مهشکن روی سپر جلو 2 عدد چراغ پلاک خودرو چراغ مطالعه داخل جلو |